سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
پ, 1393/10/25 - 10:23
ذوالانوار:

اگر امنیت امروز نبود در هیچ حوزه‌ای پیشرفت حاصل نمی‌شد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران از مهمترین ستون‌های انقلاب اسلامی است.
به گزارش كوله بار،  سیدحسین ذوالانوار با بیان اینکه خدمات سپاه به انقلاب ارزشمند و بی‌شمار است، گفت: سپاه پاسداران در تمامی مراحل در کنار مردم بوده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دفاع کرده است.
 
وی گفت: از سال‌های نخست تشکیل سپاه پاسداران تا به امروز شاهد تلاش و ایثار نیروهای مخلص سپاه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم بوده‌ایم.
 
ذوالانوار با اشاره به رشادت‌های نیروهای ارزشی سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بعد از آن هم سپاه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و برقراری امنیت تلاش‌های فراوانی کرد و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و سازندگی نیز سپاه به عنوان یک رکن مهم همواره حامی انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی ضمن انتقاد از کسانی که به دنبال تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند،‌ گفت:‌ این افراد یا خدمات سپاه را فراموش کرده‌اند یا امنیت کشور برایشان مهم نیست، امروز در مرزهای کشور دشمن به دنبال شیطنت است و ایثار و فداکاری دلاورمردان سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح فضایی آرام را در کشور رقم زده است.
 
ذوالانوار با تصریح اینکه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی سه رکن مهم بشمار می‌روند که توسط مردم اداره می‌شوند، تاکید کرد که اگر امنیت و آرامش امروز نبود در هیچ حوزه‌ای پیشرفت حاصل نمی‌شد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز در نبرد با تهدید افراطیون داعش نیز نیروهای سپاه و بسیج جانفشانی بسیاری انجام داده و می‌دهند، به شهادت سه تن از نیروهای مخلص سپاه در هفته‌های گذشته در مرزهای شرقی کشور اشاره و تصریح کرد: افرادی که خدمات سپاه را زیر سئوال می‌برند، کسانی هستند که این تشکیلات ولایت‌مدار را خوب نمی‌شناسند و امیدواریم به‌دنبال اهداف دشمنان نباشند.
 
انتهای پیام/م
ايسنا

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.