سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
چ, 1398/07/24 - 14:08
دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار:

بیش از 170 هزار زائر اربعین حسینی غیرایرانی از مرزهای شش گانه وارد خاک ایران شده اند

سردار سلیمانی گفت: تا به امروز بیش از 170 هزار زائر اربعین حسینی غیرایرانی از کشورهای دوست و همسایه از شش مرز زمینی وارد خاک کشورمان شده اند و سپس راهی کربلا شده اند.

سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار با اشاره به بازدید از پایانه مرزی شلمچه و چذابه و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: روز گذشته با حضور در مرز چذابه، از نحوه خدمات رسانی به زوار حسینی و فعالیت های موکب ها بازدید نمودیم و در بازدید از این دو پایانه مرزی، از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی به زوار حسینی ایرانی و غیرایرانی و مشکلات آنان قرار گرفتیم و دستورات لازم در جهت حل این مشکلات، صادر گردید.

وی با اشاره به استقبال زائران اربعین حسینی برای حضور در کربلای معلی افزود: علاوه بر زائران حسینی کشورمان که با شور و علاقه خاصی، خودشان را به مرزهای خروجی چهارگانه برای حضور در کربلای معلی می رسانند، زائران اربعین حسینی غیرایرانی از شش گذرگاه ورودی  در استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی،اردبیل،گیلان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وارد خاک کشورمان می شوند و سپس به کربلا اعزام می شوند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ستاد مردمی استقبال از زائران غیرایرانی در این مرزهای شش گانه با برپایی موکب، به پذیرایی و استقبال از این زائران حسینی می پردازند و سپس آنان را به سمت مرزهای خروجی کشورمان جهت حضور در کربلای معلی، هدایت می کنند و در مرزهای خروجی کشورمان هم ستاد استقبال از زائران غیرایرانی تشکیل شده است و از این زوار حسینی پذیرایی و استقبال می نمایند و موقع بازگشت زائران اربعین حسینی از خاک عراق به ایران، مجددا این زوار حسینی مورد استقبال این ستادهای مردمی قرار می گیرند.

دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه و بسیج در ادامه تاکید کرد: تا به امروز بیش از 170 هزار زائر اربعین حسینی غیرایرانی از کشورهای دوست و همسایه از شش مرز زمینی وارد خاک کشورمان شده اند و سپس راهی کربلا شده اند.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور زائران غیرایرانی ازقاره های آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا در کشورمان اظهار داشت: زائران غیرایرانی بیش از 90 کشور از طریق مرز زمینی و هوایی وارد خاک کشورمان شده اند و سپس از مرزهای خروجی کشورمان عبور کرده اند و خودشان را به خاک عراق رساندند.

وی تاکید کرد: زائران ایرانی و غیرایرانی از خدمات اردوگاه های راهیان نور در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه بهره مند می شوند و تمام امکانات راهیان نور در این ایام، در اختیار زوار حسینی قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.