سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/09
پ, 1393/10/25 - 10:05

تصویب کلیات لایحه بودجه ۹۴ در کمیسیون تلفیق طی هفته آینده

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ از بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۴ در این کمیسیون خبر داد و گفت: کلیات این لایحه هفته آینده در کمیسیون تلفیق تصویب می‌شود.
به گزارش كوله بار، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق  بودجه 94با اشاره به دستورکارهای این کمیسیون، گفت: در حال حاضر  طی دو جلسه گذشته، بررسی کلیات لایحه بودجه 94 در این کمیسیون آغاز شده است.
وی افزود: نمایندگان دولت و نیز محمدباقر نوبخت و نمایندگانی از دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه 94 حضور دارند که به این ترتیب کلیات لایحه بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق  بودجه 94 همچنین، تصریح کرد: با توجه به رویکرد کمیسیون تلفیق بر تصویب بودجه‌ با کمترین اتکا به درآمدهای نفتی، تلاش می‌کنیم کلیات آن هفته آینده به تصویب برسد و سپس وارد جزئیات شویم.
مفتح با بیان اینکه در سالجاری، متمم و اصلاحیه‌ای برای جبران کسری بودجه ارائه نمی‌شود، خاطر نشان کرد: بودجه  جاری امسال 211 هزار میلیارد تومان بود که در سال آینده به 224 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت، بنابراین، این موضوع نشان می‌دهد که لایحه از بُعد هزینه‌های جاری، به صورت انقباضی تدوین نشده و افزایش حقوق کارکنان نیز لحاظ شده است. 
 
انتهاي پيام/م
تسنیم

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.