سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
س, 1398/08/21 - 16:15
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس علیه السلام اردبیل در گفتگو با کوله بار:

سالانه 20 هزار زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند

زارعی گفت: سالانه بیش از 20 هزار زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب، شمال غرب، جنوب بازدید می کنند و از نزدیک با سیره شهدا آشناتر می شوند.

بهروز زارعی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در گفگو با کوله بار با اشاره به اینکه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از این استان از تاریخ 13 مهرماه آغاز شده است، گفت: مرحله اول اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور تا تاریخ 17 مهرماه ادامه داشت که به دلیل برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی، دچار توقف موقتی شد اما از 8 آبان، دومین مرحله اعزام این کاروان ها آغاز شد که در این مدت، قریب به 5 هزار دانش آموز خواهر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس آذربایجان غربی بازدید نمودند.

وی ادامه داد: از امروز 21 آبان ماه، اعزام کاوران های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی آغاز می شود که تا پایان سال ادامه دارد و بیش از 5 هزار دانش آموزی از سرزمین نور بازدید خواهند نمود.

زارعی تاکید کرد: سالانه بیش از 20 هزار زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب، شمال غرب، جنوب بازدید می کنند و از نزدیک با سیره شهدا آشناتر می شوند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل خاطر نشان کرد: دانش آموزان از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان آذربایجان غربی رضایت کامل دارند اما برگزاری نمایش رزمی "علمداران ولایت" برایشان جذابیت خاصی دارد چرا که عملیات های دفاع مقدس را می توانند از نزدیک در قالب یک برنامه نمایشی دیدن کنند.

وی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: یکی از دانش آموزان شهرستان مشگین شهر، دلنوشته ای نگارش کرده بود و تاکید داشت که بعد از پایان سفرش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، چادر به سر خواهد کرد  و ما این دلنوشته را در شبکه های اجتماعی، منتشر نمودیم و بازخوردهای خوبی داشت و در نهایت، از سوی فرمانده ناحیه سپاه مشگین شهر و آموزش و پرورش این شهرستان، طی مراسمی، از این دانش آموز تجلیل به عمل آمد و یک چادر به عنوان هدیه به او اهدا گردید.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.