سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ی, 1398/08/19 - 11:05
لزوم تسریع در تکمیل بزرگترین پارک‌موزه شمال‌شرق کشور

سنگر جهادسازندگی در پارک‌موزه دفاع‌مقدس سمنان احداث می‌شود

سمنان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی این استان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به منظور تکمیل پارک موزه دفاع‌مقدس سمنان خبر داد.




پارک موزه سمنان

 

به گزارش کوله بار، سرهنگ حسن اسلامی در جلسه بررسی مسائل پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس سمنان بزرگترین باغ‌موزه دفاع مقدس نیمه شرقی کشور است.

وی به نقش مهم این پروژه فرهنگی پرداخت و افزود: این مجموعه فاخر می‌تواند در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و آینده استان، نقش اصلی را ایفا کند.

‌ سرهنگ سلامی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سنگر جهادسازندگی در مجموعه بزرگ پارک موزه سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: رزمندگان جهاد سازندگی، نقش بسیار تعیین کننده‌ای در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل داشتند از همین رو در صددیم با راه‌اندازی سنگر جهاد سازندگی در مجموعه باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، دانش آموزان و نسل‌های آینده استان را با حماسه جهاد در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه زمینه برای بازدید 7000 دانش‌آموز استان از این مجموعه فرآهم شده ادامه داد: تاکنون نیز بیش از 7000 نفر از این مرکز فرهنگی بازدید کردند.

‌ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه دانشجویان و گروهای مختلف مردمی می‌توانند از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید کنند اضافه کرد: تلاش استان بر این است که هرچه زودتر این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد تا زمینه برای بازدید عموم مردم استان و ایران اسلامی از این مجموعه فرآهم شود.

‌منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در نشست بررسی مسائل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برخی از حوزه‌های کاری این موزه موظفند در تکمیل این مرکز فرهنگی فاخر، به صورت جدی به تعهدات خود عمل کنند.

وی از پارک موزه سمنان به عنوان یک مجموعه فاخر نام برد و اظهار کرد: همه ما به عنوان سربازان نظام باید همه توان خود را در راستای تکمیل این مجموعه ارزشی به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار سمنان راه‌اندازی و کمک به تکمیل این پروژه را گامی در جهت تجلیل از شهدا برشمرد و گفت: شهدا در راه حفظ نظام و کشور جانشان را فدا کردند و ما نیز موظفیم به نشر فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک وظیفه ملی و دینی عمل کنیم.

وی امنیت و آرامش امروز را نتیجه خون‌های شهدا دانست و گفت: فرصت خدمتگذاری مردم یک نعمت است و باید قدردان این نعمت که در نتیجه مجاهدت شهدا به دست آمده نهایت بهره را بگیریم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.