سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
د, 1398/10/30 - 11:49
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی ستاد دایمی سفرهای نوروزی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم راه‌اندازی ستاد دایمی سفرهای نوروزی در استان سمنان تاکید کرد و گفت: مقدمه‌های پذیرایی از مسافران نوروزی و جذب گردشگر با شناسایی و رفع مشکلات زیرساختی در استان سمنان فراهم شود.

به گزارش کوله بار، منوچهر فخری 28دی‌ماه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر (ویژه نوروز ۹۹) در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: ستاد دایمی سفرهای نوروزی در استان سمنان راه‌اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: پیشینه فرهنگی و تمدنی و ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری در استان سمنان وجود دارد که این منابع نیازمند معرفی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند که باید با هدف جذب گردشگر از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

فخری تصریح کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در بخش گردشگری در ورودی شهرهای استان راه اندازی شود و تلاش شود تا اطلاع‌رسانی در روزهای نوروز ۹۹ با استفاده از فناوری‌های نو باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر ادامه داد: شهرداری‌ها، زمینه‌های برگزاری جشن دهه مبارک فجر و تعطیلات نوروزی ۹۹ را در استان سمنان فراهم کنند.

عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استانگفت: شهرداری‌ها نقش غیرقابل انکار در اجرای طرح‌های گردشکری در استان سمنان دارند و برنامه‌های شهرداری‌ها در نوروز ۹۹ به عنوان شاخص عملکرد لحاظ می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری هدفمند باشد و تحقق این شعار نباید به گونه‌ای باشد که استان وظایفی که به عنوان معبر گردشگری دارد، فراموش شود.

فخری خاطرنشان کرد: توجه به معبر در کنار شعار تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری به یک میزان مورد توجه دستگاه های اجرایی مربوط قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی در این استان گفت:واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان یک چالش اساسی است که باید با تدبیر مسئولان و کمیته‌ها مربوط آمار سوانح رانندگی در نوروز ۹۹ به کمترین حد به نسبت‌های سال‌های گذشته برسد.

وی عنوان کرد: تا شروع تعطیلات نوروزی ۹۹، رفع نواقص زیرساختی در حوزه جاده‌ای استان با هدف کاهش سوانح رانندگی در دستور کار قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.