سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
ی, 1402/10/10 - 09:44
مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی با ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است،گفت: در بازه زمانی ۱ آذر ماه الی ۳۰ آذر ماه بیش از ۲ هزار و پانصد و چهل و سه نفر از استان زنجان به مناطق عملیا

به گزارش کوله بار،استان زنجان حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار  زنجان؛ با اعلام این خبر اظهار داشت:در بازه زمانی ۱ آذر ماه الی ۳۰ آذر ماه بیش از ۲ هزار و پانصد و چهل و سه نفر از استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه یکی از ارزنده‌ترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است، افزود:هدف از اجرای این طرح آشنایی نسل جدید با دوران دفاع مقدس و آشنایی با دستاورد‌های انقلاب و همچنین اقتدار امروز ملت ایران است.

 

حیدری تصریح کرد:اردو‌های راهیان نور فرصت خوبی برای حضور دانش آموزان در مناطق بازمانده از آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف با موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اردوی راهیان نور اردوی راهیان پیشرفت نیز برگزار تا اقشار از نزدیک با دستاورد‌ها آشنا شوند، گفت:اقشار مختلف فرهنگیان، طلاب، دانش آموزی، اساتید، حقوقدانان، جامعه پزشکی، اصناف، کارگری، کارمندان، ورزشکاران، مهندسین عمران و صنعت از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

 

مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد:طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقشار از یادمان‌های اندیمشک، اروند، شلمچه، علقمه، طلائیه، هویزه و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز بازدید کردند.

 

وی گفت:شرکت کشتی سازی اروندان با هدف ساخت و تعمیر و خدمات پس از فروش شناور‌ها به منظور حفاظت و حراست از مرز‌های آبی کشور تاسیس شد و این شرکت کشتی سازی امروز یکی از دستاورد‌های عظیم جمهوری اسلامی است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقشار در قالب اردوی راهیان پیشرفت از این مجموعه بازدید و نسبت به روند این شرکت آشنا شدند.

 

حیدری با بیان اینکه در اردوگاه نیز برنامه‌های مختلف همچون فضا سازی اردوگاه، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع شهدا و ایستگاه صلواتی برگزار شد، افزود:در بازه زمانی بهمن و اسفند ماه جمعی از بسیجیان دانش آموزی، دانشجویی و عمومی نیز به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.