سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1398/07/18 - 11:11

همایش تقدیر از فعالان راهیان نور دانش‌آموزی گیلان برگزار شد

همایش بزرگ تجلی اخلاص با محوریت تقدیر از فعالان راهیان نور دانش‌آموزی و کمیته‌های اجرایی با حضور مسئولان اجرایی در مدرسه شاهد کلان‌شهر رشت برگزار شد.

به گزارش کوله بار، همایش بزرگ تجلی اخلاص با محوریت تقدیر از فعالان راهیان نور دانش‌آموزی و کمیته‌های اجرایی عصر امروز با حضور مسئولان اجرایی در مدرسه شاهد کلان‌شهر رشت برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در این همایش با بیان اینکه راهیان نور حرکت مهم فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای دشمن است اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

سرهنگ حسین مصطفی پور با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه است افزود: بسترسازی مناسب برای شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان می‌تواند زمینه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باعث آشنایی نسل جوان با جان‌فشانی شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌شود گفت: ایستادگی امروز مردم در مقابل دشمنان برگرفته از دفاع بی‌نظیر ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فشارها و تهاجمات دشمنان تمام نشده بیان کرد: امروز دشمن در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به‌صورت همه‌جانبه در حال حمله به ما است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه هدف سفرهای راهیان نور حفظ روحیه ایثار و شهادت است اظهار کرد: حفظ روحیه ایثار و شهادت هدفی ارزشمند در رابطه با اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

نادر جهان‌آرای با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به نسل امروز مصداق بارز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است افزود: باید در اعزام‌ها به مواردی مانند جامعه هدف، شرایط جوی و زمان اعزام‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی در اردوی راهیان نور ضروری است گفت: دانش‌آموزان در این سفر معنوی روحیه مقاومت را آموزش می‌بینند.

معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه خدمت به مانور فرهنگی راهیان نور باعث افتخار است اظهار کرد: راهیان نور منبع استفاده از فناوری عظیم دوران دفاع مقدس است.

جمیل عباسی غریب با اشاره به اینکه راهیان نور اتفاقی بسیار مهم و بزرگ است افزود: راهیان نور نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و حرکت در راهیان نور باید کیفی باشد.

وی با اشاره به اینکه به اعزام ۱۳ هزار دانش‌آموز گیلانی در سال به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس رسیده‌ایم گفت: راهیان نور برای دانش‌آموز مسئله‌آموزشی دارد و باید به این نکته توجه ویژه شود.

معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه در تابستان ۹۸ حدود یک هزار دانش‌آموز پسر گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کرمانشاه اعزام شدند تصریح کرد: در آبان ماه امسال نیز دختران ما به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کرمانشاه اعزام خواهند شد.

در انتهای این مراسم با حکمی از سوی سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی به سمت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان منصوب شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.