سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1398/10/26 - 19:58

ولایت‌پذیری، اخلاص و اخلاق از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: ولایت‌پذیری، اخلاص و اخلاق سردار سلیمانی از ایشان مردی ماندگار برای همیشه دوران ساخته است.

به گزارش کوله بار، احمد کریم‌پور، پیش از ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای نیروی انتظامی، بزرگداشت سردار سلیمانی  و مدافع حرم در حسینیه قتلگاه بهشهر اظهار کرد: ملت ما با شهادت سردار از ارزش‌ها دست بر نخواهد داشت و راه این شهید همچنان پابرجاست و ادامه دارد.

وی افزود: سردار سلیمانی مرد قلب‌های ملت ایران است و ملت ما هیچ‌گاه رشادت‌های این بزرگ مرد تاریخ را از یاد نخواهد برد و با الگوپذیری از ایشان در استمرار راهشان استوار خواهد ماند.

کریم‌پور اظهار داشت: ایران اسلامی با حمله موشکی خود به پایگاه‌ها آمریکا ابهت و قدرت خود را به جهان نشان داد.

وی بیان داشت: هنر این موشک‌ها هنر زدن پایگاه‌هاست و ایران دارای فن‌آوری‌های مختلفی در این راستاست که با استفاده از توان داخلی ایجاد شده است.

این یادگار دفاع مقدس  بیان کرد: مردم با برگزاری مراسم‌های مختلف بزرگداشت سردار سلیمانی نشان دادند که راه و روش سردار سلیمانی با برپایی این مراسم‌ها در اقصی نقاط کشور و دنیا ادامه دارد.

کریم‌پور گفت: فرماندهی حاج قاسم برای مردم ما همچنان وجود دارد و با فرماندهی ایشان همین مردم قدرتمند ما به تنهایی در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.