سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
چ, 1402/12/09 - 07:48

پلاک های آشنا در بوشهر منتشر شد

به گزارش کوله بار، کتاب "پلاک‌های آشنا" اثر غلامعباس احمدی با شرحی از سیره، کرامات و عنایات شهیدانی که همچنان ناشناخته، گمنام و غریب باقی ماندند، منتشر شد.

نویسنده کتاب "پلاک آشنا" در نشست با خبرنگاران  اظهار کرد: در این کتاب سعی شده تا خاطرات با بیانی ساده و روان و به دور از پیرایه‌های اغراق آمیز روایت شود به گونه‌ای که همه اقشار و افراد بتوانند به سادگی با آن ارتباط برقرار و مروّج و معرّف شهیدان به عنوان اسوه‌های مقاومت و پایداری برای نسل‌های کنونی و بویژه آیندگان شوند.

غلامعباس احمدی افزود: خوانندگان کتاب با گوشه‌ای از زندگانی، خصوصیات و کرامات شهدای شهرستان دشتیِ استان بوشهر آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی ۲۳۴ شهید مشعل فروزان هدایت و چراغ راه سعادت نسل‌های امروز و آینده این سرزمین هستند.

نویسنده کتاب "پلاک آشنا" افزود: این کتاب در ۲ فصل سیره شهدا و کرامات و عنایات شهدای شهرستان دشتی و در ۲۶۴ صفحه به زیور طبع آراسته گشته و توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است.

این کتاب حاصل تلاش مجموعه فرهنگی ایثار و شهادت شهدای شهرستان دشتی (پلاک ۲۳۴ ) و کوشش ۲ ساله نویسنده در جمع آوری و تنظیم خاطرات به صورت موضوعی و کوتاه بوده تا از این طریق نسبت به معرفی شهدای شهرستان دشتی استان بوشهر اقدام شود.

نام کتاب برگرفته از پلاک‌های شناسایی رزمندگان و شهدا در طول دوران دفاع مقدس است که بیان کننده و معرف هر شهید به عنوان یک نشان جاودان به نام آشنا برای خواننده است.

کتاب "پلاک آشنا" با حمایت مادی نهادهای فرهنگی شهرستان دشتی و بویژه مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در یکهزار جلد به چاپ رسیده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

غلامعباس احمدی نویسنده این کتاب، متولد سال ۱۳۵۵، ساکن خورموج و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته تاریخ از دانشگاه اصفهان است.

انتهای پیام/
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.