سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1401/12/18 - 13:34
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان در گفتگو با کوله بار عنوان کرد؛

پیش بینی حضور ۶ هزار زائر گیلانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا فروردین ۱۴۰۲/ ۲۰ اسفند؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره ره آورد سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان گفت: زائران راهیان نور دیده‌ها و شنیده‌های خود را در قالب‌های ادبی و هنری تولید کرده وبه دبیرخانه جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال می‌کنند که قرار است ۲۰ اسفند ماه با اهدای هدایایی، از برگزیدگان گیلانی تجلیل شود.

به گزارش کوله بار، حجت الاسم صدیق مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به حضور زائران راهیان نور این استان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: پیش بینی می‌شود که تا نوروز ۱۴۰۲ قریب به ۶ هزار زائر راهیان نور گیلانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی در طول دو ماه گذشته، جزو برنامه‌های اصلی سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان گیلان بوده است که بحمدالله با استقبال خوبی روبرو شد و شاهد رشد خوبی نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم.

صدیق تاکید کرد: حجت الاسلام صدیق، از پیش بینی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی و محلات و اقشار تا پایان اسفند ماه خبر داد و گفت:  در دردوان کرونا، ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان و ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان از اردوهای راهیان نور مجازی استفاده کردند.

صدیق مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: هر کاروان یک راوی و یک روحانی دارد که به خاطره گویی از رزمندگان و تشریح عملیات‌های دوران دفاع مقدس و تبیین مسائل دینی و اقامه نماز جماعت می‌پردازند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، دیده‌ها و شنیده‌های خود را در قالب‌های ادبی و هنری تولید کرده وبه دبیرخانه جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال می‌کنند که قرار است ۲۰ اسفند ماه با اهدای هدایایی، از برگزیدگان گیلان تجلیل شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.