سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1401/02/31 - 22:35
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

۳ گردان از رزمندگان کرج در آزادسازی خرمشهر نقش آفرین بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: شهید آقامهدی شرع پسند و شهید گروسی از جمله رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر از شهر کرج بودند.

به گزارش کوله بار، سردار ابوالفضل اسلامی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این ایام با روایت و ترسیم بخشی از عملیات مقاومت در شهرهای اهواز تا خرمشهر، نقش دلاورمردان شهر کرج را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: کرج در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقش خوبی داشته است، شهید آقا مهدی شرع پسند فرمانده تیپ سلمان فارسی و شهید گروسی نیز از شهرماهدشت کرج، از جمله رزمندگان این عملیات غرور آفرین بودند.

وی با بیان اینکه در عملیات آزاد سازی خرمشهر از شش گردان، سه گردان آن متعلق به کرج بود افزود: فرماندهی بخشی از عملیات بر عهده نیروهای کرج بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و دوران دفاع مقدس ادامه داد: عملیات آزادسازی خرمشهر به وسعت ۵۲۸ کیلومتر مربع در سه مرحله صورت گرفت و در این مقاومت حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن باقی نماند.

وی افزود: این پیروزی حاصل خون شهدای عزیز و بزرگوار دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.